Registru de informații
Administrează informațiile din domeniul tău de activitate și colaborează pentru actualizarea lor într-un mod facil și securizat
- Soluție software la cheie cu acces securizat
- Utilizatori cu mai multe niveluri de acces
- Rulează în cloud sau local în rețeaua internă
- Colaborează pentru completarea informațiilor
- Fluxuri de aprobare
- Rapoarte statistici și alerte
- Protejarea informațiilor conform prevederilor GDPR
Call-center preluare comenzi
Eficientizează procesul de preluare a comenzilor de la clienți
- Call center cu integrat cu centrala telefonică
- Afișează istoricul de comenzi și informațiile relevante în momentul apelului
- Permite operatorilor să verifice disponibilitatea și să plaseze comenzile în timp real
- Permite preluarea comenzilor cu ajutorul aplicațiilor de mobil
- Urmărește rapoartele de utilizare pentru a îmbunătăți procesul
Aplicații mobil - comenzi
Sistem de preluare a comenzilor prin intermediul aplicațiilor de mobil
- Aplicații pentru clienți (Android iOS)
- Aplicație pentru operator Android
- Se integrează cu platforma de call-center
- Permite dispeceratului să monitorizeze fluxul de comenzi
- Rapoarte statistici și alerte
Gestiunea stocurilor
Menține ordinea obiectelor aflate în depozit fie că administrezi stocul unui magazin sau o arhivă / bibliotecă de elemente de interes.
- Înregistrează obiectele de interes (caracteristici personalizabile)
- Gestionează stocul
- Publică informațiile în site-uri de prezentare sau vânzare
- Permite accesul securizat al terților pentru a introduce informații în sistem