Registru de informații

Administrează informațiile din domeniul tău de activitate și colaborează pentru actualizarea lor într-un mod facil și securizat

  • Soluție software la cheie cu acces securizat
  • Utilizatori cu mai multe niveluri de acces
  • Rulează în cloud sau local în rețeaua internă
  • Colaborează pentru completarea informațiilor
  • Fluxuri de aprobare
  • Rapoarte statistici și alerte
  • Protejarea informațiilor conform prevederilor GDPR
Mai multe detalii
  • Registru de informații
  • Call-center preluare comenzi

    Eficientizează procesul de preluare a comenzilor de la clienți

    • Call center cu integrat cu centrala telefonică
    • Afișează istoricul de comenzi și informațiile relevante în momentul apelului
    • Permite operatorilor să verifice disponibilitatea și să plaseze comenzile în timp real
    • Permite preluarea comenzilor cu ajutorul aplicațiilor de mobil
    • Urmărește rapoartele de utilizare pentru a îmbunătăți procesul
    Mai multe detalii
  • Call-center preluare comenzi

  • Aplicații mobil - comenzi

    Sistem de preluare a comenzilor prin intermediul aplicațiilor de mobil

    • Aplicații pentru clienți (Android iOS)
    • Aplicație pentru operator Android
    • Se integrează cu platforma de call-center
    • Permite dispeceratului să monitorizeze fluxul de comenzi
    • Rapoarte statistici și alerte
    Mai multe detalii
  • Aplicații mobil - comenzi
  • Gestiunea stocurilor

    Menține ordinea obiectelor aflate în depozit fie că administrezi stocul unui magazin sau o arhivă / bibliotecă de elemente de interes.

    • Înregistrează obiectele de interes (caracteristici personalizabile)
    • Gestionează stocul
    • Publică informațiile în site-uri de prezentare sau vânzare
    • Permite accesul securizat al terților pentru a introduce informații în sistem
    Exemplu de implementare - Biblioteca de materiale MATER
  • Gestiunea stocurilor